glad i efterhand

Gud vad skönt, har just kommit hem ifrån ett Body pump pass det var när att jag hoppade träningen idag. Nu i efterhand är jag väldigt glad över att jag inte gjorde det :) Det har inte blivit någon träning på nästan två veckor bara några promenader ute i solen om det räknas? Förra veckan var jag hemma i Stockholm och den här veckan har det varit B-uppsats. Det får bli ändring på det tills nästa vecka.

Idag har jag läst en rapport från kriminalvården Sexualbrottsdömda män i anstalt det var riktigt intressant och nu ser jag fram emot att få läsa ännu mer och börja skriva nästa vecka!
Det blir en lugn kväll för min del jobbar på Din sko imorgon och på söndag, det var nu 3 veckor sen sist jag jobbade. Jag skulle ha jobbat förra helgen men då kom ju lilla Moa-Li till världen :) Nää nu är det dags och se om det finns någon middag i min toma kyl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! I min blogg coachar jag både mig själv och andra i självkänsla. Skriver såklart även om min vardag och mitt arbete i Rädda Barnens Ungdomsförbund! Varmt välkommen in! Släng gärna in en kommentar också! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback