kroassad i tusen bitar

jag har varit med om mycket, men det här tar priset. Hur kunde du säga allt som du har sagr till mig? När det handlar om andra människor väljer man sina ord. Jag har aldrig krävt att du ska säga det du har sagt. Allt du har sagt har kommit från din mun. Alla ord var dina inte mina. allt jag ville var att du skulle vara där en gång, det var du som sen började ge mig hopp om någonting. Hoppet som du tände, som du nu har släkt.
Jag hoppas att du aldrig mer ska tända det igen, du tände det två gånger för mycket!

Jag trodde verkligen att jag hade glömt dig i sommras, men tydligen hade jag inte gjort det. Det är så mycket jag inte förstår? När det hadlar om dig kommer jag nog aldrig förstå. Dina ord gjorde ont. Det som gör mest ont är att du har vetat om det här länge men ändå fortsatt ditt spel. Det sårar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback