Lördags mys

Jävla papperspåsar! Jag handlade på Willys efter jobbet idag och det ligger typ 10 minuters promenad ifrån mig. Jag hade hunnit gå över vägen då papperspåsens handtag gick sönder, det blev en väldigt jobbig promenad
hem :( - Undra om jag kommer orka vara ekonomisk någon mer gång då dyra ICA ligger mycket närmare mig?

Igår spenderade jag kvällen hemma hos Rickard där vi såg på film, ikväll blir det ännu en lugn kväll. Jag och Jannike hade tänkt se saw två och göra lite blonda slingor i mitt hår.
Jag längtar jätte mycket till nästa helg då jag åker till min underbara vän Mikaela som bor i Göteborg. Det är skönt att få komma bort från Växjö, när jag inte är här tänker jag inte lika mycket på dig.

image293

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback