skönt att vara tillbaka...

Nu är jag tillbaka i Växjö, jag och Ellinor har haft en intensiv vecka i Linköping. Det går framåt med uppsatsen, vi hade handledning igår och den gick bra, det är alltid skönt att få respons av det man har skrivit. Jag tycker ämnet vi skriver om är jätte intressant, kanske är det något jag skulle vilja arbeta med när jag är klar?

Just nu längtar jag till skolan är slut, jag vill ha sommarlov och bara ta det lugnt, eller lugnt blir det inte kommer jobba en stor del av sommaren på Din sko. Jag hoppas på att det inte blir lika mycket jobb på Din Sko som jag hade förra året på Österåker anstalten. Jag får nog mitt sommar schema nästa vecka. Nu ska jag möta upp Anders och Johan för en fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback