sol sol så långt ögat kan nå

I morse åkte jag och Fia ut till en ö utan för Växjö, vi köpte med oss frukost och njöt av den i morgon solen helt underbart. Det var verkligen det här jag behövde efter samtalet med dig i natt. Tack Fia att du tog hand om en liten sönder gråten Maddis. Allt känns redan lite bättre, bättre kan det bara bli :)

Imorgon kommer tjejerna och det är min födelsedag :) efter helgen är det bara några dagar kvar innan jag åker hem till min älskade familj och vänner. Jag fick mitt jobb schema idag, kan inget annat säga att jag kommer ha en helt underbar sommar, kommer jobba lagom mycket :) 

Min förkylning har verkligen inte blivit bättre, jag gjorde ett försök igår med att gå ut, ibland har jag vaknat upp efter en fest kväll och mått prima, solen idag har nog gjort sitt också. 
Nu ska jag ta och möta upp jannike och ta en kvälls promenad i solen efter det är det jag som ska städa. Det ser ut som att det har varit krig i min lägenhet och jag kan ju inte låta mina vänner sova bland dammråttorna...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback