inte kan man ljuga!!

Ååå jag längtar så mycket till helgen, och det är bara Måndag idag :( det är hela fem dagar kvar tills jag får åka till Göteborg och mysa med Mikaela en hel helg. Jag skulle boka biljeter idag men insåg att jag bara hade 81 kr kvar på kontot! Var tar alla pengar vägen? Tur att man får nya imorgon!

Igår var jag väldigt dum, tänkte mig inte för när det ringde på dörren och jag öppnade och utanför stod en stor man på nästan 2 meter från TV licence. Nu är det jag som har en härlig räkning att se fram emot och få!!!! Varför ljög jag inte för honom och sa att jag inte hade någon TV?

Idag träffade jag Elin på bibblan det var dags för oss att börja spåna på Idéer till vår C-uppsats som vi ska börja skiva på efter denna hemska kurs är avslutad. Det blir något åt eftervård för sexuallföraövare, vi vet ännu inte hur vi ska lägga upp det!  
Nu är det nog dags att återgå till läsandet av rapporter, jag skulle iväg och träna ikväll men känner mig lite små hängig och sjuk till helgen vill jag inte bli!

Kommentarer
Postat av: ellinor

kunde du ta vårat arbete som bakgrund?? lite svårt att ljuga när man bor på första våningen.. kramar

2008-11-24 @ 19:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback