plugg dag

Grå hemsk dag, bättre blir det inte av att jag har suttit inne och pluggat hela dan. Jag har försökt förstå vad filosoferna säger om vetenskapsteori, jag vet inte om jag har fattat rätt? jag har i allafall lyckats skriva ihop en text som ska in imorgon.
Jag satt igår på bibblan med några killar i klassen och en sak är säkert, ni killar pratar lika mycket som vi tjejer om inte mer när det är dags att plugga och fy vad ni rapar :)!

Igår kväll hade jag norrlands möte där vi just nu håller på och planerar vår jobbsittning som är om några veckor.
Efter mötet blev det te och desperate housewives kväll med Jannike vilket som alltid är väldigt trevligt. Vi måste träffas om kvällarna och prata om det vi inte hinner prata om på dagarna i skolan.
Nu ska jag inta soffan ett tag innan jag ska hoppa in i duchen, ikväll får jag sällskap av dig :) mys mys....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback