Söndag

Så börjar även denna söndag lida mot sitt slut, det har varit en seg söndag som började med en väldigt lång sov morgon. Klockan två började jag ta tag i mitt liv med en skogs promenad och lite senare på eftermiddagen gick jag och Jannike och såg på handbollsmatch. Matchen var grymt spännande, det var flera gånger som jag inte vågade titta!

Ikväll har jag ätit pumpapaj för första gången i mitt liv hemma hos Katta, det var väldigt speciell smak! Det kommer inte bli någon favorit paj. Det var i allafall väldigt trevligt att träffa henne då det var länge sen sist!

Imorgon åker jag hem till Stockholm, ska bli väldigt skönt att få komma bort från Campus ett tag. Det finns en som jag kommer tänka lite extra på under tiden hemma:).   
                                                                                        
Vimmelbild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback