tröst shoppa

idag har det varit  tankarnas dag, det ska bli så skönt att få åka till Göteborg i helgen och krama på Mikaela som jag saknar så!! Bara ligga i hennes lilla studentrum, prata skit, skratta och dricka rödvin!! 
Var nere på stan på eftermiddagen där hittade jag en svart siden tunika som var hur snygg som helst!! Jag skulle egntligen inte ha köpt några kläder alls, tanken var att bara köpa en adventljusstake men jag var tvungen att tröst shoppa något fint till helgen, från och med idag är det slut med det, det har blivit lite för mycket det där är jag värd! För inget blir ju bätte av att göra det, man får bara en tom plånbok! Jaja jag kommer iallafall vara väldigt snygg i helgen när jag har på mig den:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback