Stockholms vecka

Tiden hemma har gått hur fort som helst det känns inte som att jag har varit borta nästan i en vecka. Innan jag åkte kände jag att jag verkligen behövde lite Stockholms puls och nu när jag har fått den är det väldigt skönt att vara tillbaka.
I onsdags träffade jag karro för en lunch och en promenad i Gamla Stan innan jag åkte hem till min syster för en myskväll med henne och Moa-Li. 


I torsdags kom Fia&Jannike till mig, tack tjejer för en helt galen helg i Stockholm. Deras besök började med lite shoppning på stan och tjejkväll i mitt gamla flickrum det kändes som om man var tio år igen, vad gör det? Vi hade det väldigt mysigt och det blev en hel del skrattande :)

Fredags behöll vi pjamasen på ända till eftermiddagen tills vi tog en promenad till apoteket. Väl hemma var det bara att börja göra sig iordning till kvällens förfest, förövrigt lagade min mamma världens godaste fiskgryta till oss innan mina barndoms vänner kom. Tyvärr var det många som inte kunde komma pågrund av sjukdom och resor. Kvällen avslutade på utestället Patricia, kvällen blev verkligen väldigt lyckad. Jag sprang även på några killar från högstadiet, självklart fick jag lite skvaller!!!

I Lördags sov vi länge som var väl behövt för vi somande inte fören vid halv sex på morgonen. På eftermiddagen åkte vi in till stan, först belv det en promenad innan middagen på söder. Vi skulle ut och ta en drink efter middagen vid stureplan men istället blev det bio. 
Idag har jag spenderat min dag på ett tåg och just nu njuter jag av min ensamhet!! 








   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback