Fullrulle

Jag har varit på språng hela dagen, spinning passet gick bra man kände att man levde när man gick där ifrån - härligt! Jannike tyckte om det, hon sa att hon aldrig hade svettats så mycket innan och att det skulle bli flera pass, äntligen har jag fått en spinning kompis:)
Efter passet var det bara hem att käka lunch och göra sig iordning för lite shopping på stan med Jannike. Vad mycket fina inrednings grejor jag hittade, tyvärr sa min plånbok stopp för det :( jag kunde inte låta bli att inte köpa två lyktor och nu hänger dom så fint i mitt fönster!
Det blev självklart lite andra grejer också, men jag köpte inga kläder bara såna saker jag behöver! Bra gjort Maddis!!!

Nu har jag lagat middag och städat lägenhet, jag tycker jag är värd lite mys i soffan med tända ljus och te efter min dag!
Jag har haft ont i ryggen sen jag jobbade i helgen och ryggonten vill inte försvinna, ajaj och imorgon är det dags igen för lite jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback