snö utan för mitt fönster

Årets första snö faller utan för mitt fönster, jag vet inte riktigt om jag kan kalla det snö, det är mer blask. Jag kan inte låta bli att tycka att det är lite mysigt. Tänk nu får man verkligen kura ihop sig i soffan med varm choklad utan att ha dåligt samvete. Jag hoppas att det ska bli en riktigt vinter med massvis med snö, det var länge sen det var det, och jag vill ut och åka lite pulka och göra snö änglar denna vinter.

När jag tänker tillbaka på vintrarna när man var mindre var det alltid en massa snö. Jag har ett starkt minne från vi var ute på Singö hos mina kusiner. Det var en härligt vinter dag och vi gick till en vik med våra pappor där isen hade lagt sig och pimplade fisk och grillade korv! - Hur mysigt som helst, varför gör man inte såna saker längre?

Kommentarer
Postat av: ellinor

snö, ja där ser man. upp till lkpg har det inte kommit ännu iaf! kramar

2008-10-30 @ 17:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback