tjej weekend

Nu är biljeterna bokade!! Jag, Fia och Jannike ska ha en Weekend hos mina föräldrar i Stockholm - längtar. Jag tycker verkligen att vi tre behöver lite "semester" och ha lite skoj ihop! Jag tycker också det ska bli väldigt roligt att få vissa dom var jag är uppvuxen någonstans. Vi funderar på att åka på kryssning, vissa av dom har aldrig varit på det :)  
Jag åker upp till Stockholm några dagar innan dom för att få mysa lite med farmor och mina vänner som jag har försumat lite.

Jag är lite dålig på att uppdatera min blogg, livet här nere rullar på skola, jobb, vänner, fest, träning och mysiga kvällar med dig. Jag börjar dock bli väldigt trött på att ständigt vara förkyld, jag har varit till och från förkyld en månad. I morse vakande jag med sprängande huvudvärk också:( Vet inte vad jag ska göra för att bli av med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback