då var det roliga slut

Då var man tillbaka till sin roliga vardag efter en vecka på Mallorca, vi hat haft det bra med några små jobbiga detaljer som förstörde semestern lite. 1. Vi hamnade på ett ungdoms hotel eller snarligen en fritidsgård med 17- åriga britter. Om jag var 17 år igen skulle jag älska det, fest 24 timmar om dygnet, som tur är har jag vuxit ifrån det och jag är väldigt glad för det! 2 vi hade tre sol dagar resten var det mulet. Om man bort ser från det har allt varit jättebra. En dag var vi i Palma jag blev lite kär i den staden och vilken hamn dom hade. Tänk och ha en lite segelbåt där :)

Igår kväll var det sittning för dom nya ettorna, tyvärr hann jag inte vara med på sittningen istället kom jag direkt till förfesten hemma hos Anders. Där det bjöds på drinkar och trevligt sällskap innan det blev dags att gå vidare till Sivans.



Kommentarer
Postat av: MAGNUS!

SÖT DU ÄR SYSTER!!

2008-09-23 @ 15:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback