en kväll ute!

Igår träffade jag mina två små älsklingar Camilla och Lotta det blev taco middag, drinkar, vin, efterrätt och en hel del tjejsnack. Jag har saknat er så mycket! Efter all middag och tjejsnack åkte jag och Camilla in till Patricia, Camilla åkte hem nästan på en gång för mycket av det goda för henne del. Inte var jag klok nog att följa hennes exempel och också åka hem, nej istället sparng jag på killkompisar som jag hängde med till fem i morse då Patricia stängde och det var dags för mig att hoppa in i en Taxi och åka hem för några timmars sömn. Hur fick jag råd att åka taxi hem från stan?

Här sitter jag nu trött och lite bakis ska snart ta och åka ut till skärgården för att fira påsk med familjen och släkten. Jag kommer inte bli något trevligt sällskap idag känner jag på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback