Home

Då har man ännu en gång sovit i sitt rosa flickrum, det finns nog inget ställe som jag sover som bäst som där! Det skriker trygghet om hela rummet!! Idag ska jag hinna med en hel del innan det är dags att sova igen. Snart ska jag sätta mig i bilen och åka till Jakobsbergs centrum till mitt gamla jobb och säga hej där och vem vet jag kanske hittar något snygg som jag kan ha på mig ikväll :)  Efter det blir det att spendera några timmar hemma hos min älskade farmor som jag inte har träffat sen hon fyllde 92 år i Januari, jag har saknat henne så mycket, jag älskar våra samtal, hon ger en alltid så kloka råd och hon dömer än aldrig! Ikväll blir det att åka ut till Stockholm universitet och träffa Karolina och kanske Alex, vi hade tänkt laga lite middag och snacka en massa skit över några flaskor vin!!


Ni ser det är väldigt flickit och väldigt rosa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback