HOPPAS!!!

Jag hoppas hoppas att allt går som jag vill att Tessan och Moa-Li kommer ner till mig inom de närmsta veckorna! Jag saknar dom två så mycket! De var här i början av oktober men jag måste ju visa den bästa sidan av Växjö VÅREN! Så Tessan nu tar du ditt barn och hoppar på nästa bästa tåg :) Eller så kommer du själv så du får testa på party livet i student staden Växjö:) Mammor kväll väl också festa?

Har precis kommit hem i från ett 75 minuters spinningpass och snart ska jag inta soffposition och vila lite innan jag hade tänkt plugga lite till innan det är dags för sängen!

Vill ni veta något roligt? Imorgon ska det bli fint väder och jag tänker skita i allt som heter plugg och bara ligga i solen och njuta hela dan :)

Kommentarer
Postat av: ellinor

åh ja mammor kan festa!



sitter på bibblan med vårt arbete, seeeggt. men snart läst igenom allt o ändrat en hel del o lagt till tagit bort o ändrat om. om du vill kan du väl kolla lite på sista uppgiften när solen har gömt sig. puss

2009-04-24 @ 15:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback