Ljus i tunneln

Måndag igen och jag sitter åter framför datorn och försöker få ner något till min och Ellinors behandlingsplanering till vår påhittade fallbeskrivning om Karin som lider av missbruks problem samt schizofreni. Sakta men säker går det framåt, vi kommer klara av den här tentan med, vi båda har fixat alla andra tentor under tre år så varför skulle vi inte klara av den här med?

Dagarna går och examensdagen närmar sig, jag måste verkligen ut på stan och hitta en klänning, tyvärr har Växjö inte ett så stort utbud av affärer. Jag tror jag får vänta med klänningen tills jag åker upp och hälsar på Ellinor i Linköping i mitten av maj. Bara så du vet nu Ellinor så är det klännings jakt som gäller mellan allt tjejsnack och mys med lilla Melvin!!

Oj vad tiden går, dags att gå iväg och träna bort helgens festligheter med ett spinningspass!!



Kommentarer
Postat av: ellinor

det låter toppen bra. kanske kan vi ta en drink på torget oxå. ses i morn puss

2009-04-27 @ 12:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback