Söndag

Då var ännu en helg snart slut, igår jobbade jag på Din Sko det var flera månader sist jag jobbade det var riktigt kul att åter stå och sälja skor. Hittade många fina vår skor som jag VILL HA och om jag ska ha alla som jag har lagt undan är det jag som blir väldigt fattig och får leva på ett halvt packet nudlar om dan, det kanske är värt det?

Igår kom några tjejkompisar över till mig för tjejsnack och lite vin, som vanligt slutade kvällen på Sivans. Finns inte så mycket om att säga hur det var där, det var som "vanligt", alltså väldigt kul :) Idag har jag varvat med att plugga och somna till på soffan, det är ganska enklet att somna till boken Samhällsbaserad psykiatrisk vård.

Min kära vän Mikaela jag tänker på dig och skulle göra allt för att få vara hos dig nu i Göteborg, men snart min vän kommer allt bli som vanligt igen!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback