Blod, Svett och Tårar

Jag tror det bara är en stor svett pöl kvar av mig efter kvällen spinning&core pass, fy vad jobbigt det var ikväll! Härligt nu efteråt, nu kan jag inta kvällens soffposition med gott samvete och se på alla älsklings fruar Desperate housewives :) Innan jag gör det ska jag bara ta itur med diskberget som bara växer och växer :( Jag längtar tills den dagen jag får ha en diskmaskin eller ännu bättre en städare som gör allt tråkigt i vardagen åt en! Visst skulle det vara väldigt gött? Jag tror det där med städare är något jag får fortsätta drömma om tills mitt andra liv, vem vet jag kanske blir rik i det? Kanske ska börja spela på lotto så jag har chans att bli rik i detta liv om det nu inte kommer något liv efter det här! Eller så gör jag som min lill kusin sa till mig - jag tänker gifta mig rik!!! Det är också en ide, även om jag tycker att man ska stå på sina egna ben och aldrig bli beroende av någon annan! Jag kanske ska överväga att gifta mig rik ändå så jag får min städare :) Det blev ett lite flummigt inlägg, det bjuder jag på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback