Otrogen ditt svin!!

Jag blir så arg! Varför! Hur kan man göra så mot någon annan människa? Mot den människan som du ska vara kär i! Vill man inte vårda och öma den människan till max? Du går och är otrogen, inte bara en gång utan två gånger. Ska man inte respektera den som man är tillsammans med. Man vill väl inte såra henne? Eller har jag missat något? Respekt och tillit är två saker som är väldigt viktiga i ett förhållande, det är dom två sakerna som försvinner på en gång när man går och är otrogen. Det är väl inte så mycket begärt att kräva att ens partner ska vara trogen? Tyvärr verkar det idag att det helt har försvunnit, folk verkar inte längre vara trogna! Var tog två samheten vägen? Tilliten? Respekten? När jag är med dig så vill jag inte vara med någon annan, för det är dig jag älskar. Det är väl inte så mycket begärt? Eller är det jag som har levt singel för länge? Jag kanske inte har hängt med i det nya där det är okej att hångla med någon annan på krogen? Jag köper i sådant fall inte det nya. Jag vill ha det där där man bara vill vara med den man älskar och ingen annan även om frestelsen kan vara mycket farlig ibland.  Jag vet inte om jag är gammal modig? Jag klarar inte ens av att dejta fler personer samtidigt innan jag får ångest och tycker att jag inte respekterar den andra personen tillräkligt mycket.

Kommentarer
Postat av: fia

Va nu fattar jag ingenting!!Vem har varit otrogen??

2009-04-19 @ 16:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback