Skvaller fika

Vakande i morse drog upp persiennerna och upptäckte att det var mulet, tro det eller ej, jag tyckte det var skönt att solen inte var framme då jag har kunnat legat i soffan med gott samvete :) Förutom att jag har legat och pillat mig mig i navlen har det blivit en skvaller fika med Katta. Efter en kväll på Sivans finns det hur mycket som helst man kan skvallra om :) I eftermiddags gick jag, Jannike och Line och kollade på Tobbe som spelade handbollsmatch tyvärr förlorde dom mot Varberg vilket var väldigt synd eftersom denna match var en viktig match i fall dom skulle upp en division, bättre lycka nästa gång.

Ni är det inte många dagar kvar tills jag åker hem till sthlm igen, på tisdag eftermiddag går tåget hem ska bli skönt att få komma hem även om det bara var två veckor sedan jag var hemma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback