två vinster

Yes! Jag vann över farmor två gånger på kortspel och det brukar aldrig hända! Som vanligt rullade jag därifrån 5 kg tyngre efter alla kakor och bullar hon stoppar i en!! Frågan är nu om jag får på mig den svarta klänningen som jag och Mia köpte på vår shopping rundra i Jakobsberg? Jag får hoppas på att jag fortfarande får på mig den :) 

Det blev lite ändrade planer ikväll, Karolina ringde förut och berättade att hon hade blivit sjuk, så det blev ingen middag med henne och Alex. Ett tag funderade jag på att jag och Alex skulle in till stan och dricka lite vin tillsammnas, sen insåg jag, - jag själv med någon som nästan bara pratar engelska och som jag har träffat en gång ute innan på fyllan, jag var klok nog att slå bort den tanken ;) Iställer föreslog jag att han ska möta upp mig och mina tjejkompisar ute imorgon när vi ska ut och göra Stockholms natt osäker :)  få se om han köper min idé! Ikväll blir det istället en promenad med Mia när hon har slutat jobbet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback