Beredskap

Idag har jag legat på stranden och fått betalt för det, jag har beredskap fre, lör och söndag och blev inte inringd idag, få hoppas på att det inte händer någonting på jobbet över helgen med så jag kan fortsätta ligga på stranden och ha det väldigt bra ;) På måndag börjar min enda vecka semester den här sommaren, på tisdag eller onsdag åker jag ut till Singö för att spendera min lediga tid där. På måndag ska jag och min underbara jobbakompis Annica som jag har funnit nu under sommaren ha en tjejkväll och äta en massa god mat och dricka en massa vin på hennes nya fina balkong ;)

80 procent säkerhet har jag bestämt mig hur jag ska göra i höst, ni får veta svaret på måndag då jag ska ringa till chefen och meddela mitt beslut!

Snart ska jag ta och hämta upp Mikaela för ett lite kvällsbad, om jag nu kommer i det kalla vattnet eftersom jag inte gjorde det idag på dan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback