en del fix

Gud jag insåg precis att jag har en lägenhet i Växjö som måste tömmas innan den 1 september, det är ganska mycket saker som måste fixas också, adressändring, folkbokförning, säga upp försäkringar, säga upp träningskort och det bästa av allt jag måste flytt städa!! Innan jag ska ta itur med allt det där ska jag nu ha en veckas välförtjänt semester som jag började med att spendera dan med min kära farmor. Ikväll ska jag hem till en jobba kompis Annica för tacos och vin kväll, ska bli riktigt trevlig att träffas utanför jobbets väggar!! Imorgon ska jag, mamma, Tessan, mammas vän Lotta och hennes son Niklas träffas och äta lite mat och snacka en massa skit! Jag hoppas på att det fina vädret håller i sig för på Onsdag åker jag ut till Singö till mina kusiner, moster och morbror som bor där ute.


Nollning för oss ettor hösten 07

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du kommer att trivas hemma nu med jobb och så! Kom ner helgen innan då så kan vi ta en utgång i Växjö och fira av dig eller vad man ska säga :)? Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback