en ny epok

Nu är det gjort! Har sagt upp min lägenhet i Växjö och har tacka ja till jobbet här upp i sthlm!! En klump i magen av saknaden av mina vänner, tre år bus i Växjö är nu över och jag ska bli vuxen på heltid ;) Det känns lite jobbigt för jag har inte blivit van med tanken att jag inte ska bo något mer där nere eller få träffa dom underbara personerna som jag har lärt känna under mina tre år där nere när jag vill. Jag har varit så inställd på att jag skulle plugga juridiken eller något annat till hösten att allt det här nya kom så plötsligt inpå. Jag har tänkt och pratat med mina nära och kära runt omkring mig om vad som skulle va bäst, det bäsat är att jag tackar ja till jobbet för att få arbetslivserfrenhet även om detta beslut känns jobbigaste av flera osaker. Det finns en person som jag kommer lämna med många fråge tecken. En ny epok av mitt liv har precis börjat och hur den slutar är det ingen som vet, det får framtiden avgöra!!

En av alla förfetser år 1 hemma hos Johan!!



Kommentarer
Postat av: ellinor

snygg ställning jag har.. hihi en kul kväll var det allt, kommer sakna dig i växjö, blir det inga mer nattliga besök hos dig nu rå... tråkigt. puss

2009-08-10 @ 20:16:51
Postat av: Camilla

Vännen! Jag förstår att det måste kännas tugnt. Det är alltid jobbigt när man ska ta farväl...men jag vill att du ska veta att jag (och Lotta är jag helt säker på) är helt otroligt lyckliga över att vi får tillbaka dig =) Puss hjärtat!

2009-08-10 @ 20:18:29
Postat av: Maddis

hihi, ja Ellinor det var allt en väldigt rolig kväll! Det fåtr gäran bli nattliga besök här i sthlm, bäddsoffan finns alltid kvar :)



Tack Camilla nu få rdet bli flera myskvällar i Nacka i höst :) Puss

2009-08-10 @ 23:10:29
Postat av: Maddis

hihi, ja Ellinor det var allt en väldigt rolig kväll! Det fåtr gäran bli nattliga besök här i sthlm, bäddsoffan finns alltid kvar :)



Tack Camilla nu få rdet bli flera myskvällar i Nacka i höst :) Puss

2009-08-10 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback