Lyckliga slut?

Oj filmen hette inte sommar med Göran utan sommaren med Göran ;) vad spelar det för roll vad den heter ;) Se den, den var grymt rolig, det fanns en massa kärlek i den, vänskaps relationer och man gick därifrån med ett stort leende!

På vägen hem i bilen satt jag och funderade på varför kärlek i i filmer oftast slutar lyckligt efter man har fått kämpat ett tag för att vinna tillbaka den andra, varför slutar aldrig verklighetens kärlek så lyckligt som det gör i filmer? Är det för att vi ska gå runt att hoppas på den lyckliga kärleken! Jag tror jag ska göra en kärleks film utifrån verkligheten och mig själv och då kommer den inte få ett lyckligt slut! För dom flesta relationerna slutar inte lyckligt för man träffar alltid hundra nitlotter inna det lyckliga slutet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback