mot Växjö

Idag bär det iväg till Växjö, jag har inte riktigt fattat fören nu att jag inte ska åka ner dit för att plugga, nu ska jag ner dit för att hämta hem alla min saker i min lägenhet!! Mitt studentliv är nu över, timmarna på bibblan, mina lördags kväll på Sivans, träna när man vill, ta dagen som den kommer! Jag har haft tre super bra år där nere, jag har träffat underbara nya människor, vuxit som person, lär mig en massa och haft så fruktansvärt roligt. I periodvis har det varit mer jobbigt att bo där nere, då hade jag mina underbara vänner som stod vid min sida och stod ut allt ältande och alla turer fram och tillbaka!! Det är NI mina vänner jag kommer att sakna! Nu börjar mitt nya liv här uppe i sthlm, hur det kommer sluta är det ingen som vet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback