flyttar för fullt

Här ligger jag på en madrass i min lägenhet som snart inte är min längre, allt som finns kvar i lägenheten är tre madrasser, några flyttkartonger, städ saker och mamma och pappa! Vi började packa ihop sakerna på en gång igår kväll när vi kom ner och klockan ringde redan vid sju i morse. Jag och pappa började lasta in möblerna i släpet och mamma packade kartonger och började städa lite smått. Släpet var färdigt packat vid ett tiden och vi kommer få med allt på en omgång också. Jag och pappa trodde att vi skulle va tvungna att åka två vänder fram och tillbaka till sthlm, som tur var blev det inten så. Imorgon ä rdet ständing som gäller och på måndag klockan elva har jag besikning av lägenheten. Om jag inte hade besiktningen på måndag skulle vi redan kunnat åka hem imorgon, istället blir det en natt extra på en tunn madrass!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback