Avsked!!

Jag tror hela tiden att det är måndag, för jag var ledig igår, men det är ju tisdag och idag är det min första riktiga dag som arbetare! Nu ska man arbeta fram till pension :) Ja just det pension spara kanske man ska börjag göra :) Ny vecka och på dagens schema är det jobb mellan 9.30-18.00, träna Spinning & Core direkt efter jobbet och sen hem för att fortsätta packa upp mina saker från flytten!

I söndag hann jag med och träffa några vänner, först blev det fika hemma och Jannike och Tobbe med Cilla i deras ny lägenhet som var hur fin som helst! Vi hade inte sätts på hela sommaren, mycket skvaller hade vi att ta igen och det ska inte dröja länge innan vi ses igen. Jag hann även med att träffa Calle för några timmars prat i hans soffa vilket bara var väldigt trevligt då jag först trodde att det skulle bli jobbigt att riva upp gamla sår och minnen. Söndags kvällen avslutades med att jag gick hem till Kristian och såg på film halva natten lång innan vi somnade som två stockar, vilket var väldigt mysigt!! Det blev ett trevlig avslut i Växjö även om det kändes väldigt konstigt att åka därifrån, jag flyttade ut medans alla nya studenter flyttade in!! Jag kommer sakna er men vi syns snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback