föremjukelse

Jag har så svårt att få in det här i mitt huvud, i min värld så gör man inte så. Jag vet inte var jag ska ta vägen, jag vill gå i ide och vakna upp igen när det är vår och alla smärta är borta. Jag har aldrig blivit så här föremjukad, eller blivit behandlad på ett sådant respektlöst sätt. För mig är det här förbjudet, man gör inte så här mot någon annan. Du har varit så självisk, du har inte tänkt på mig alls, trodde inte du att jag skulle få reda på det här? Du har inte ens varit karl nog att berätta för mig, istället får jag reda på det här på omvägar. Det finns miljoner tjejer där ute du väljer henne? Det är så billigt....

Kommentarer
Postat av: fia

Hej hej

Har ju inte ditt nummer gumman, mobilerna har strulat. Vad är det som har hänt?? Karljävlar va?

Puss på dig och hoppas julen blir mysig trots brutet hjärta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback