effektiv dag

Det går sakta men säkert framåt i C-uppsatsen, idag ringde jag och Elin runt till kriminalvården och där fick vi tag på alla mailadresser som vi ville ha. Frivården är inte riktigt klar ännu, har mailat till några personer där och hoppas på att dom kan hjälpa hos vidare. Det känns skönt att det går framåt, så imorgon tar vi en paus och jag hade tänkt träna, om jag kommer med på lunch spinningpasset vid tolv imorgon, nu är jag på åttonde reserv!
Imorgon kommer även mamma och pappa ner till mig och dom stannar hela helgen, ska bli skönt med en helg som inte innehåller fest. Jag kan nog räkna med att både jag och Jannike nästa helg är sugna på att gå på Sivnas, det var ett tag sen vi var där!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Allt bra med dig? Hade du några bra bilder från i lördags? Puss&kram Sofia

2009-01-29 @ 22:49:19
Postat av: Sofia

Hej gumman! Allt bra med dig? Hade du några bra bilder från i lördags? Puss&kram Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback