frihet...

Då var det helg igen, var tar dagarna vägen? Det var bara några dagar sen det var helg! Idag tar jag och Elin en liten paus från C-uppsatsen, första veckan är nu avklard och en så länge går allt väldigt bra. 9 veckor kvar tills uppsatsen ska vara klar, och efter det har vi två kurser till innan det är dags för examen! Gud vad jag längtar och samtidigt är det väldigt läskigt att bli klar. Arbetslös och bostadslös det är vad jag bli den 5 Juni, jag får väl hoppas på att innan dess att jag har skaffat jobb någonstans i detta avlånga land! Var jag tar vägen efter examen det får framtiden vissa. Det som är säkert iallafall är att om ett år är jag inte kvar i Sverige, då sitter jag och Mikaela på någon strand i världen och känner friheten i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback