Hallå där!

Det blev tyvärr ingen middag och bio mys med Tessan och mamma ikväll, Tessan mådde inge bra, istället tar vi bio besöket imorgon kväll. Ikväll blir det mys med Mikaela, jag måste vara pigg imorgon då jag ska vara barnvakt till Moa-Li, önska mig lycka till och vi får hoppas på att det inte blir några bajsblöjor!

Idag var det jätte roligt att jobba, jag jobbade med mina gamla tjejer Krisse och Sofia, det blev en hel del snack om gamla minnen från förr. Vår galna Turkiet resa, alla utgångar och vad är det som händer i våra liv just nu. Vi kom lugnt fram till att våra liv inte ser ut som dom gjorde för fem år sedan och att vi har haft väldigt skoj ihop, både på jobbet och privat!!! Det har blivit väldigt mycket skratt och fina minnen! Saknar er tjejer väldigt mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback