Jag lever...

Dagens träning blev 45 minuter spinning och direkt där efter 45 minuter Core, precis vad jag behövde idag. Jag mår alltid så mycket bättre efter ett spinning pass, det är där jag verkligen kan rensa tankar och ta ut mig till max!
Idag i brevlådan dök det upp en försenad julklapp från jobbet, i paketet fanns en biobiljet och resten av julklapps pengarna går till SOS barnbyar i kina. Vilket jag tycker är en jättefin gåva!

Efter mycke tvekan bestämde jag mig för en timme sen att boka tågbiljeter hem tills imorgon. Jag känner att jag måste hem. Lite känns det som att jag flyr mina problem, men jag måste få perspektiv på allt! Det passar väldigt bra att jag åker hem imorgon igen för min älskade farmor fyller 92 år på torsdag. Jag vill inte missa hennes födelsedag. Nästa gång jag åker hem blir till påsk och till Moa-Lis 1årsdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback