Jobb hela dagen!

Aj vad mina fötter gör ont, idag har jag jobbat hel dag på Din Sko,jag är inte van att stå upp i nio timmar, det var i somras sist jag jobbad så länge. Det känns väldigt skönt att jag fick några jobbarpass innan jag åker hem, för jag behöver verkligen pengar just nu. Imorgon väntas en ny dag på Din Sko och efter jobbet imorgon ska jag möta upp mamma och Tessan på stan för middag och bio. Det ska bli mysigt att få lite tid bara för mamma och Tessan innan jag åker till Växjö, sitta ner och prata i lugn och ro. Nästa gång jag kommer hem är det sommar om jag inte åker upp någon gång innan vilket är väldigt möjligt :) Sommaren känns verkligen långt borta när man tittar ut genom fönstret, det man ser är snö och kyla!! Ge mig varme nu!

Kommentarer
Postat av: ellinor

snart ses vi! kommer väl till dig vid tre kanske, passar det??? kramar

2009-01-03 @ 18:12:08
Postat av: Maddis

Det går jättebra att ni kommer vid tre tiden:)

Puss

2009-01-03 @ 18:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback