rolig dag...

Idag har jag och Elin varit väldigt effektiva med vår C-uppsats, vi ska ha två enkäter och vi är nästan klara med dom båda, känns så himla skönt. Idag var den första dagen som jag tyckte var roligt att hålla på med C-uppsatsen. Innan har det mest bara varit ett jobbigt måste!! Hoppas det håller i sig nu!
Imorgon är det vi som ska ringa runt till kriminalvård och frivård och få dom att vilja vara med i vår undersökning, önska oss lycka till att det kommer gå bra, annars lägger jag ner allting och går i ide fram till examen!

Igår var min första dag att jag inte hade ont i halsen på en vecka, idag passade jag på att gå på ett body pump pass, känner att jag kommer ha lite ont lite överallt imorgon! Gud vad härligt då känns det verkligen att musklerna har fått arbeta lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback