Underverk

Gud vilken härlig liten bebis, vi fick även besök av Rickard och Torsten ifrån klassen, och även dom smällte när de fick se på Melvin. Just nu håller Ellinor på att natta lilla Melvin, det blir nog en tidig kväll för min del också eftersom min lägenhet inte är den största. Jag får hoppas på att han är en snäll bebis som sover om nätterna! Sist Ellinor sov hos mig var hon höggravid och nu är den lilla bebisen här. Jag måste ändå säga att moderskänslorna kommer fram, bebis för min del får vänta i några år till, men dom är ljuvliga.


Kommentarer
Postat av: Jannike

du har haft din blogg i två år nu! :) bloggnörd :P

Postat av: Maddis

Jag är ingen bloggnörd ännu! den 28/1 då har jag haft den i två år!!! VI såg fel;)

2009-01-08 @ 20:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback