nu blir jag lite arg!

Det blev att jag och Elin packade ihop våra saker på bibblan och gick ut och gick istället, känns som att vi inte kan göra så mycket mer innan vi har haft handledning som vi har imorgon eftermiddag.

Nu blir jag lite arg, jag har inte varit i Växjö ens i 24 timmar och jag har redan sprungit på dig två gånger. Jannike frågade mig hur jag lyckas, jag vet inte. Vi är tydligen på samma ställe jämt och ständigt. Det finns två sidor, jag vill träffa dig, jag vill prata med dig och jag vill se dig, sen är det en sida som säger försvinn.
Jag har förresten fått en inneboende fram till fredag, en nära vän separerade från sin sambo igår och hon ska bo hos mig fram till hon har packat ihop alla sina saker i lägenheten, när det är klart åker hem till sin familj i Stockholm. Det blir nog torsdag eller på fredag. Vi kan ju sitta här i min lägenhet som två bitterfittor fram till dess haha.
Ikväll kommer Line förbi och säger hej då, hon och Lalle åker till Thailand i två månader och ska back packar runt, jag är inte alls avundsjuk, Jannike och Tobbe är där just nu men dom kommer hem om 10 dagar. Jag saknar dig jätte mycket tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback