ÅNGEST över framtiden

Jag har besluts ångest, vet inte hur jag ska göra i höst, ena sekunden har jag bestämt mig för att stanna kvar på jobbet och jobba vidare, så fort den tanken har slagit mig så vill jag ner till Växjö igen och plugga i höst!! Hur ska jag göra? Jag måste verkligen bestämma mig snart!!! Har prata en massa med mamma och pappa men blir verkligen inte klokare av det, men det är skönt att dom är med i mina tanke banor!! Arbete eller ännu mer skola det är det som är frågan?

Om jag stannar i Stockholm i höst då har jag möjlighet att  träffa skruttungen lite oftare än vad jag har kunnat göra i Växjö och det betyder hur mycket som helst för mig :) Tänk i Augusti börjar hon på dagis, det känns som igår tessan berättade för mig att hon var gravid!! Jag tycker det är dags att dom snart skaffar en till unge snart :)


Kommentarer
Postat av: Nilsson

Nu e jag full som satan, men maddis för fan! plugga vidare tills du e helt klar! det tycker jag, men de e min åsikt!

2009-07-31 @ 01:41:48
Postat av: Maddis

Grejen är det att jag är klar behandlings pedagog, vet bara inte om jag ska hoppa på juridiken också! En examen har jag redan :)

2009-07-31 @ 16:48:41
Postat av: Maddis

Grejen är det att jag är klar behandlings pedagog, vet bara inte om jag ska hoppa på juridiken också! En examen har jag redan :)

2009-07-31 @ 16:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback