bränna lite hud!

Jaja idag är det sol ute, jag minns inte ens när det sist var sol ute och jag var ledig! Jag tror det var en helg i Juni då jag var ute på Singö! Nu ska jag ut och lägga mig i solen och jobba på att få lite färg tills ikväll då det blir restaurang besök med tjejerna! Vem vet kvällen kanske slutar på ett dans golv?

Igår var jag barnvakt till Moa-Li jag fick sällskap av camilla som var mycket trevligt! Det är så skönt att vara hemma i sthlm och spontan träffa ens vänner innan har det varit att man har planerat i flera månader i för väg. Igår ringde jag bara och sa kom hem till Tessan ikväll jag är barnvakt och vill ha sällskap och då kom hon! :)

Igår på jobbet fick jag även veta att jag får semester vecka 33 som jag har sökt :) Chefen frågade även hur min höst kommer se ut, - inte vet jag svarade jag! Hon sa om jag vill får jag vara kvar på jobbet till hösten! Det vill jag ju om inget annat dyker upp på jobbfronten och om det inte blir plugg i Växjö! Äntligen kan jag andas ut lite och inte känna paniken över vad som kommer hända i höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback