en kväll med skumpa

Igår fick Mikaela ett nytt jobb och det skulle firas med lite rosa champagne, eftersom jag har varit sjuk i veckan skulle vi bara dricka lite champagne och ingenting mer. Så blev det inte, det blev inte bara en flaska utan två flaskor och lite senare så stod hon och jag på ett dansgolv inne i stan och skakade våra rumpor till musiken som skrålade ut från högtalarna. Att vi aldrig lär oss att vi inte har någon självdisciplin. Det blev inte att vi bara gick till ett ställe vid två tiden fick vi för oss att dra vidare till Patricia! Hihi kul hade vi, kvällen avslutades med att jag fick prata med en inkompetent telefonist hos Taxi sthlm som inte kunde få fram några av de fyra adresserna jag gav för att få en taxi att hämta mig från nattbussen. Jaja man kan ju inte få allt här i världen, istället blev det en promenad hem i sommar natten!



Jag ska snart göra mig iordning för att åka in till Kungsholmen hem till Jonas, vi tänkte ha en lugn kväll hemma hos honom med film och jag ska allt föreslå att vi även ska vara lite onyttiga, kanske en pizza eller kina mat :)

Dagens låtar Use somebody och sex on Fire med Kings of Leon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback