Finns det något bättre än ett härligt barnskratt?

Vakande upp i morse av Moa-Lis härliga barn skratt, helt underbart! Tessan, Moa-Li, mamma och pappa har åka till Läppe idag (farmors landställe) och de ska vara där i en vecka medan jag och Magnus får vara kvar i stan och jobba. Det tog emot att inte hoppa in i bilen när dom åkte iväg, jag vill också vara på landet och ha det skönt :( Nix jag får vara hemma och jobba! Jag är ledig både idag och imorgon vilket är väldigt skönt får hoppas på att min svullnad i ansiktet har gått ner tills på onsdag då det är dags att jobba igen.


Läggdags för Moa-Li
Jag ska snart sätta mig på bussen och åka ut till Nacka hem till Camilla för att se på hennes nya lägenhet som hon har skaffat sig. Senare ikväll kommer Lotta dit då vi ska ha tjejkväll och äta en massa god mat och prata en massa tjejsnack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback