förlåter ni mig?

Jag känner mig lite halv död, vet inte om det är pågrund av att jag gick upp fem imorse eller om lördagen fortfarande gör sig påmind! Jag är verkligen ingen rolig person nu förtiden, det enda jag gör är att jobba, träna och sova! Få säga förlåt till mina vänner som jag försummar nu för tiden, speciellt dig Jonas som frågar hela tiden om vi ska ses och jag är tråkig som säger nej! Men snart det kommer bättre tider och jag lovar att vi ska ses i veckan! Du kan få komma hem till mig ikväll eller följa med mig på en shopping tur ikväll vid Barkarby Outlet? Om jag nu orkar ta mig ut soffan? Tänkte se om jag hittar några snygga resväskor, fick en pengar av mammsen och pappsen för att köpa mig ordentliga resväskor! Undra om dom är trötta på att jag jämt lånar deras när jag är ute och reser? Jag tycker det är lie vuxen poäng att köpa sig egna resväskor!!!! Dags att åka iväg och samla vuxenpoäng!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback