hjärnan i högvarv

Det var hur kul som helst att träffa Kim, det blev en fika på söder och uppdatering om våra liv! Kim sa vissa kloka saker till mig om hur jag ska göra till hösten, skola eller jobb! Just nu går hjärnan i högvarv, mina tankar om hur jag ska göra behåller jag för mig själv tills jag verkligen har bestämt mig.

En gammal bild på mig och Kim från vintern 2007
Efter fikan i stan blev det en film kväll med Magnus, Markus, Pelle och Johan här hemma. Killarna valde kanske intevärldens bästa film Big Stan, om man vill se på en helt okej komedi som har sina roliga stunder så se den!
Dags att krypa ner i sängen imorgon väntas jobb, skönt att svullnaden börjar gå ner och det är inte lika blått i ansiktet. Det gör fortfarande väldigt ont bakom örat där jag fick den andra smällen :( men jag lär nog överleva den smärtan! Godnatt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback