Hur gör jag?

Jag har varit helt säker på att komma in på juridiken i Växjö till hösten eftersom min utbildning jag har gått har förtur på en tredje del av  platserna. Då tänkte jag att jag inte behövde oroa mig om framtiden. Nu har det visat sig att jag är på resevplats 9 och 4 och att jag inte har fått någon förturs plats på grund av att det har varit så många sökande från vårt program, jag var inte några av dom lyckligt lottade som fick plats! Nu är frågan? Vad gör jag? Ha is i magen och vänta? Gå psykologin som jag kom in på? Säga upp lägenheten nu och in se att min höst kommer spenderas här uppe i sthlm? Eller packa väskan och åka ut på en lång resa under vintern? vad skulle ni välja?


Kommentarer
Postat av: JOSS

sv: ja den är verkligen jättefin :)

Postat av: ellinor

nämen.. hmm va kommer hända nu maddis!!!??? o jagsom oxå tog förgivet att du skulle komma in juh.. ringer dig i morn lr fre. ´pratade med min höggravida vän när du ringde.. puss

2009-07-15 @ 21:35:48
Postat av: Anonym

Jag vet inte vad som kommer att hända! Har börjat panik söka jobb till hösten, fast det finns inte mycket ute! Än har jag inte slutat hoppas på att jag ska komma in på Juridiken annars får det bli psykologi och hälsopedagogik eller jobb!

2009-07-15 @ 21:51:24
Postat av: Loppan

herregud madde det kan väl inte va så svårt. Välj resan!!! äventyr och värme istället för regn, plask å mörker. Hur kan du ens ställa frågan?

2009-07-17 @ 09:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback