Kalas på en vanlig dag...

Ny vecka! Denna vecka jobbar jag 6 dagar utav 7, härligt! Jag behöver inte oroa mig att inte veta vad jag ska göra denna vecka ;) Jobb jobb jobb! Jag börjar se ett litet slut på sommarviket, jag jobbar endast två veckor till och sen är jag ledig vecka 33, 34 och kanske 35 det beror lite på vad jag bestämmer mig för att göra i höst.

Ikväll har jag varit på 70-års kals hos min granne som även är min bästa kompis pappa, tyvärr var inte Mia där för hon har ju flyttat till Gävle. - Mia jag saknar dig på gatan, tänk hur många barndomsminnen vi har från Polarisvägen och ännu fler minnen kommer det bli!! Kommer du ihåg när vi var runt fem års åldern och vi brev växlade till varandra fast vi bodde 10 meter ifrån varandra? :) Hur gulligt är inte det?

Kommentarer
Postat av: mia

hahahaha! ja, i framtiden kommer vi ju ha våra egna familjer där ska du se. ;)



hade ni det bra hos pappa? var det trevligt? fick ni se boken jag gjort åt honom? :D puss

2009-07-28 @ 16:29:01
Postat av: Maddis

Det var jättebra hos dina föräldrar, jag tjuv kollade lite i boken när jag gick hem och det jag såg var ju jättefint!

2009-07-28 @ 17:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback