lite oväntat...

Idag kom det ett litet oväntat besök till mitt jobb, många av mina gamla kollegor där jag jobbade för två sommar sen kom idag till jobbet för en stor visitation. Blev lite paff när jag såg dom komma, det var ju inte bara en utan minst 6 styckna. tyvärr han vi inte prata så mycket eftersom det fanns en massa jobb att göra, kul var det endå!!

En ny helg väntas men tyvärr så jobbar jag hela helgen vilket jag inte ser fram emot, men men finns väl inte så mycket att göra åt det, de är bara att jobba och hoppas på att helgen går fort då jag är ledig på Måndag!!! Det blir en lugn kväll i soffan med mamsen och papsen. Hjärnan går fortfarande på högvarv angående hösten!! Väntar på att någon ska ta beslutet åt mig!!

Saknar vännerna i Växjö


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Galet snygg hon till höger!!!!

2009-08-01 @ 01:38:42
Postat av: mia

jag kommer nog vara hemma hos mor och far mer till hösten. :)

2009-08-01 @ 16:39:41
Postat av: Evelina

svara gärna på dagens fråga , skulle vara roligt :D

ha en bra dag.

Postat av: Joakim.

snyggingar ;)

2009-08-01 @ 17:33:02
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Anita

Halloj där! jo men ryktet stämmer, jag ska plugga interaktiva digitala medier :)



Men du har flyttat tillbaka till sthlm eller?

2009-08-02 @ 11:02:33
URL: http://smellyfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback