lugnt och skönt!

Det är lördags kväll och jag är hemma, måste erkänna att det är väldigt skönt! Jag kommer må väldigt bra imorgon när jag vaknar medans vissa andra där ute kommer vakna med huvudvärk, illamående och dagens efter ångest :)

Det har varit en lugn och skön lördag som började med att jag träffade Love på söder för en fika och en promenad runt i stan, vilket var väldigt trevligt och mysigt :) Sist jag träffade Love var i Växjö när han också bodde där och pluggade till polis som var ett halv år sedan, nu bor och jobbar han i Lund, det blir inte så ofta att vi ses längre. Ja just det! När han och jag gick vid gamla stan sprang jag även på Fia och Mange från Växjö som även dom är på besök i storstan i helgen! Världen är allt bra liten!

Ikvällen har spenderas med Mikalea och Mia, Nathalie skulle också kommit men tyvärr blev hon sjuk, hon missade världens godaste taco och chokladkväll i min soffa! Sängen nästa, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback