Shopping gör en pank

Det blev en liten shopping tur idag efter jobbet i Jakobsbergs centrum, jag fick med mig några påsar hem som innehöll tröjor, byxor och smink. Jag gick även förbi mitt gamla jobb på Din sko och sa hej till dom, ibland saknar jag allt att jobba där. Vi tjejer hade himla kul under dagarna och världens bästa chef hade man också.

Jag, Maria och Erik

Imorgon är det fredag och helg! Efter jobbet ska jag åka hem till syster och vara barnvakt till Moa-Li, hon och Berthram ska gå på bio och ha det mysigt. Självklart ställer gudmor upp på att passa sötnosen! På lördag blir det tjejekväll med Tessan, Maria och Krisse på libanesisk restaurang som tydligen ska ha magdansare också! Det verkar att det kommer bli en mysig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

en fågel viskade i mitt öra och sa att något hänt mellan dig och erik....kan man få höra din sida av historien?

2009-07-16 @ 22:25:56
Postat av: Maddis

Vem är du? Hahah den lilla fågeln kanske har rätt! Vilken sida av historian har du hört? :)

2009-07-17 @ 20:37:34
Postat av: Killen men fågeln

ja det jag har fått höra är att ni tydligen hade snubblat in i varandra och då hade era tungor mötts eller nått....

2009-07-19 @ 13:06:32
Postat av: Maddis

Haha! Svar JA! ;)Så kan det gå ibland!

2009-07-19 @ 14:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback